Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Diskuse k článku Pomáhají či vydělávají na touze jiných pomoci?

Pomáhají či vydělávají na touze jiných pomoci?

Pomáhají či vydělávají na touze jiných pomoci?

V minulém díle jsme si řekli, že vám budeme představovat organizace, které se věnují ...

Zajímavosti


Komentáře

Pravidla diskuse Nápověda

Diskutující musí dodržovat pravidla slušného chování a zákony České republiky, a nesmí zneužívání diskuzí ke komerčním účelům. Každý, kdo tato pravidla ctí a dodržuje je v online diskuzi vítán.

Nápověda pro diskuzi



  • Packa
    16.4.2019 04:08:58
    Odpověď pro Karla : mýlíte se, zkuste zapátrat pečlivěji, Ondička nikdy žádný ofic. registrovaný spolek skutečně neměla, tedy z.s. ale nyní to je jinak, je to spolek z.s. Zachraňujeme pejsky z nevhodných podmínek SOS for Pets. Možná je ten název nepřesně napsaný ale je to tak. Tím netvrdím že by to byl nějaký přínos pro osudy psů, její osoba je skutečně perlou mezi záchranáři psů už mnoho let....wau....Naopak Psí štěstí / zvané běžně psí neštěstí je banda nýmandů, prpblém je jednoznačně v tom, že sami nejsou z.s. ale do dočasek psi umisťují, což je zcela mimo zákon. Kdo byť jako dobrovolník a to jsou téměř všechny spolky i lidi v nich, má znát záíkony a z nich se odvíjející zodpovědnost. Na popsaném případě psa v článku je jednoznačně znát, že dočaska nesplnila své povinnosti, které vždy k jednomu psu jsou dané písemně ve smlouvě o dočasné péči . Kdo to neví má možnost se přivzdělat, vše včetně zákonů k této oblasti dobrovolnictví s dá volně na internetu dohledat a toto všechno musí vědět úúplně každý, kdo sahá na psy ve snaze jim pomoci v nouzi. A to ještě předtím, než začne vyvíjet svou činnost. Psí štěstí - neštěstí je typickým příkladem jsme svatí, hurá jdeme do toho po hlavě a nic o tom vědět nemusíme nikdo na nás nemůže a ono jim to skutečně volně prochází. Takto převézt přes hranice psa , oddočaskovat a v takovím stavu dát do adopce , prohlédněte si ty termíny, jsou tam, to je na přesdržku vážení. Na to není omluva.
    00
  • Mirale
    6.4.2019 07:55:19
    Tzv. "Psí štěstí"(lépe řečeno neštěstí) není žádná oficiální organizace. Je to banda vykuků a překupníků psů. Z této "živnosti" si vesele vegetí a všem útlocitným lidem hrají na city. Jeho hlavou je madam, která se na Fb nazývá Katy Ondič Když jí kouknete na profil, možná pochopíte...
    00
    • Karel
      6.4.2019 10:11:28
      Hm tak to víš asi úplný prd, Katy není majitelkou žádného spolku a tim pádem ani zadneho transparentního účtu. Má jen FB stránku, a je členem úplně jiného spolku (člen nemá přístup k financím) vytáhni si hlavu ze zadku a místo pomluv taky zkus pro pejsky něco udělat.
      00
      • Mirale
        6.4.2019 10:54:11
        Pane Karle, já vím, že "Psí štěstí"(neštěstí) není žádný ofic. spolek. Ale to jim absolutně nebrání v tom, parazitovat na utrpení zvířat a přeprodávat je...
        00
  • Petra Z.
    11.3.2019 10:17:28
    S článkem naprosto souhlasím. Sama jsem z přístupu organizace velmi rozpolcená a nevím co si o tom všem myslet. Na jednu stranu jsem vděčná, že někdo zachraňuje psy z nepříznivých podmínek na stranu druhou osobní zkušenost se způsobem, jakým jejich adopce funguje na mne důveryhodně nepůsobí.
    Měla jsem zájem o adopci jednoho ze psů uveřejněných na jejich Facebooku. U inzerátu nebyl telefonní kontakt, takže jsem využila soukromé zprávy s prosbou o více informací o psovi. Ve zprávě mě informovali o očkování, čipu a odblešení a o tom, že za psa požadují finanční dar ve formě 2 500 Kč, jako refundaci veterinárních nákladů. Pes se nacházel v dočasné péči. Samozřejmě chápu, že jako nezisková organizace potřebují nějak pokrýt náklady, takže etiku tohoto tady nechci rozebírat, vydalo by to na samostatnou diskusi. Následně chtěli získat co nejvíce informací o mě. Také v pořádku. Ujistili se, zda jsem ok s tím, že pes může dělat loužičky, štěkat, ničit věci. Také v pořádku. Následně se zeptali, zda bychom měli zájem případně o jiného psa, kdyby si vybraného někdo předtím odvezl, tak jsem se podívala i na fotografie ostatních. Navrhla jsem termín návštěvy (pátek) pro seznámení se psem, ale zeptali se zda nemohu dříve, tak jsem si přeplánovala kalendář, abych mohla přijet dříve (úterý). Načež se mě zeptali, jestli bychom si psa hned odvezli, pokud by vše bylo ok. To jsem spíše odmítala s tím, že bychom si pro psa něj přijeli raději až za tři dny - v původním naplánovaném termínu. Abychom si mohli vše řádně promyslet a nachystat. Na to mi bylo oznámeno, že se rezervace na psy dělá maximálně na dva dny a že upřednostňují návštěvy s přímou adopcí. Měla jsem pocit, že na mě organizace velmi naléhá, aby se psa co nejdříve zbavili a já v takovém tlaku psa pořizovat nechtěla, protože se jedná o rozhodnutí, které není dobré uspěchat. Když jsem své obavy vyjádřila, tak mi napsali, že je možné adoptovat psa na týden na zkoušku. Pokud během této lhůty psa nový majitel vrátí, prý dostane zpět své peníze.
    Abych to shrnula. Návštěvu jsem zrušila. Samozřejmě rozumím tomu, že mají velké množství psů, které potřebují umístit z dočasky do nového domova. Ale unáhlená koupě je ve většině případů důvod, proč psi v útulcích končí. V případě dospělého psa člověk musí vědět, zda jej zvládne, už jej totiž nepřevychováte. A pokud mám při návštěvě obavu, že mi bude organizace chtít psa hned přenechat, ideálně v momentě kdy vystoupím z auta, pak to na mne dobře nepůsobí. Jak mohou oni vědět, že psu u mne bude lépe a že jej dávají do dobrých rukou? A o týdnu na zkoušku ani nemluvím. Vystavovat psa dalšímu traumatu? Raději ani nechci vědět kolikrát už byl odvezen do nového domova a následně vrácen. Otázka zní, zda měl vůbec pes štěstí, když se k organizaci dostal. Já už budu jednat jedině s lokálním útulkem, v neziskové organizace nemám nyní velkou důvěru.
    00
  • Elda
    30.8.2018 11:30:45
    Take mam z psiho stesti fenecku, kterou bych samozrejmne nemenila, ale uz mi opravdu prijde podivne, ze kazde stene co pridaji na fb jak je nechal nekde nekdo v lese, jako tu mou tak na fotkach vypada uplne stejne jako ta moje fenecka kdyz jsem si ji od nich brala. Zadala jsem je o pomoc, kdyz pejsek mel svoje obdobi a ja si nevedela rady, nejdriv ze me udelali kravu ze nejsem schopna se postarat, ale oni sami mi poradily abych ji koupila klec (kotec) do bytu a par dni s mamkou koukame na stranky a tam pejsek s elektronickym obojkem? Asi to nebudou zas takove milovnice na ktere si hrajou.
    00
  • Tony
    24.5.2018 08:28:42
    Mám podobnou zkušenost. Informace podané pred podpisem AS a zaplacením byli jiné než skutečnost. Psa mi privedli a předali až po techto formalitach. Když jsem se ptal na psa, jeho chování, zvyklosti, zdraví, věk na nic mi pořádně neodpoveli, jen ze je malý, žere všechno a že uvidím sám. Předání ve stylu, tak si vem psa, udelame fotku a čau. Privezl jsem si psa o kterém jsem nevěděl nic. Nakonec kromě čipu pes neměl nic. Žádný doklad, ockov.prukaz, očkování, nic, ve zprávách a v popisku nabidky psa bylo, ze pes je očkovány, odcerveny, odbleseny. Záznam o tom nikde. Psa jsem vzal okamžitě k veterináři, protože vykazoval známky nemoci, coz se potvrdilo. Psa jsem dlouho dával do pořádku o tom kolik me to stálo ani mluve. Jejich taktika, ze o psa je veliký zájem a tim tlak na to aby jste rychle potvrdili zájem a hlavně zaplatili. Poplatek 2.000 je pry za veterinarni péči, kdyby psi meli péči za tuto cenu tak by snad nešli do adopce s vážným onemocněním. Celé to na mě působí jako obchod se psy. Podobnych spolků je zde několik, ale takový pohyb psů jako u PS jsem nikde neviděl. Jsem přesvědčený, ze zdravotní stav psa dobře věděli, ale zamlceli mi to. Mám naštěstí veškerou komunikaci i detail nabídky s fotkama uložené a rozhodně tohle budu řešit dál !!
    00
  • VM
    11.4.2018 00:25:56
    Mám upln e stejnou zkusenost, jako pres kopirak. Bohuzel v mem pripade pri nedodrzeni karanteny hrozilo i realne nebezpeci vztekliny - pes zil v prirode! Asi takhle - ano, ve vetsine pripadu se dostane pes do dobre rodiny a ty si ho vypiplaji. ALE - dochazi k nelegalnim a i realne riskantnim situacim diky nezodpovednemu, nebo spise umyslne ignorantskemu chovani ze strany PS. Zkoumala jsem tento spolek dost a muj jasny zaver je - handlovani se psi ze Slovenska za ucelem co nejvyssi frekvence a tudiz i penez. Ucetu fio banky, ktery byval transparentni uz neni museli si to zrusit. Proc asi? Ne opravdu - vysvetlete mi nejaky dobry duvod proc tento krok na prelomu roku udelali? Ciste to neni a lidksy to jsou velmi hrube zenske, ktere mlzi a lzou kde se jim to hodi. To ej jejich retorika a smer. A za tim nebude nic dobreho. Blokace kazdeho, kdo se na neco, co jim neni po chuti, slusne zepta na fb? Me se to nelibi.
    00
  • Dlouhodobý pozorovatel dlouhodobých pozorovatelů
    17.2.2018 01:59:20
    A Vy jste který ze stránky pomlouvající skoro všechny ostatní? Sklenář, Novotný...?
    00
  • Nováková Radmila(za své jméno se nestydím)
    1.12.2017 20:37:08
    Dobrý den, fenku jménem Fatima, jsem si adoptovala v srpnu. V květnu měla rok. Byla zachráněna z romské osady. Byla vykastrovaná, vykoupaná, vyčesaná, v dobrá výživové kondici, zdravá a dvakrát očkovaná. Třetí očkování bylo v září a to jsem už domlouvala já. Při předání byla paní velice příjemná. Dávala mi k ní tašku s hračkami a pelíšek, ale mi toho také máme dost, tak jsem si nic nebrala. Protože nebyla plně naočkovaná, tak z původní ceny, která byla u inzerátu, mi odečetli 300 Kč. Kastrace 20kg fenky by mě stála jednou tolik co adopční poplatek. První týdny adopce mi paní volala a starala se o to jestli je vše v pořádku. Psaly jsme si i na FB. Fatimce jsem založila FB stránku a podle odezev z " Psího štěstí" je zcela zjevné, že se o Fatimku stále zajímají. Lidi vzpamatujte se !! A jen tak na okraj chovám a cvičím psi přes třicet let a vím jak rychle se rozvine psincový kašel u zvířete oslabeného. Třeba očkováním. Inkubační doba je 5 až 7 dní. To psisko vůbec nemuselo mít žádné příznaky, a pak se to rozjelo. Mou CHS psincový kašel postihl druhý týden v srpnu a začal kašlat pejsek, který byl týden před tím na závodech. On a jeho mladší bratr skončili na antibiotikách třetí den co začali kašlat. O toho mladšího dvouletého (měl kašel poprvé) jsem měla velký strach. Zbytek kníračů včetně Fatimky dostávali preventivně jitrocelový sirup, mírně z nich kašlala ještě jedna fena. Fatimka psincový kašel vůbec nedostala.
    00
  • Spokojená adoptivní rodinka
    27.11.2017 12:58:10
    Z Psiho štěstí máme adoptované dvě fenky a mohu jen chválit!Byla jsem po vsech stránkách velmi spokojená!
    00
  • Anonym
    27.11.2017 11:50:23
    Nemuzu nic jineho nez souhlasit s clankem.Organizace psi stesti je velmi pochybna kdysi jsme meli od nich v docasce fenu.Kterou jsme nasli na jejich FB pote fenu dovezlyba vypadala uplne jinak nez na fotce krom toho ze byla v zubozenem stavu a prijela dokonce ze Slovenska.
    00
  • Dlouhodobý pozorovatel
    24.11.2017 18:20:30
    Dobrý den, Psí štěstí? Skupina pofidérních žen, která profituje na utrpení zvířat. Jejich hlavní náplní je nelegální dovoz zvířet ze Slovenska. Neštítí se ani ukrást zvíře majitelům přímo z pozemků...
    00
    • Packa
      16.4.2019 04:15:20
      Psí štěstí pouze beztrestně a dlouhodobě parazituje ne utrpení psů a přeprodává je za účelem zisku. V článku se autor BOJÍ aby neublížil svatým dušičkám počesných záchranářů, tak já se nebojím to sem napsat veřejně jak to je a jak to ví už dlouho spousta lidí. Dokud v tom Psímu štěstí někdo účinně nezabrání, pojedou vesele dále . Jde o čistokrevný kšeft se psy.
      00


Někdo to rád horké

SOUTĚŽ O KONZERVY BRIT MONOPROTEIN

Jako každý měsíc, i v červnu pro vás máme soutěž ve spolupráci se značkou krmiv pro domácí mazlíčky Brit. Tentokrát můžete vyhrát konzervy pro psy Brit Monoprotein.

Den otevřených dveří ve výcvikovém areálu HAFBO!

Bydlíte v Praze nebo v jejím blízkém okolí a nevíte kam do školky pro štěňátka nebo kde na jednom místě nabízí více různých kynologických sportů? .

... přejít na aktuality